Pytania ogólne
Wystarczy wyszukać interesujące imię lub podświetlany napis i dodać go do koszyka. Jeżeli nie znajdziesz integrującego cię napisu skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
Wszystkie produkty w naszym sklepie produkujemy na zamówienie. Czas oczekiwania ok. 5 dni roboczych
Jak dobrać odpowiedni kolor, oświetlenie, rozmiar?
Przed dodaniem do koszyka wystarczy wybrać kolor, rodzaj oświetlenia.
Tak, zamówienie w sklepie Illuminart.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Nie. Zamównienia składane są tylko poprzez sklep internetowy.
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie Illuminart.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.
Tak – ta możliwość została przewidziana w naszym sklepie. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do zakładki “Moje zamówienia”. Znajdź zamówienie które chcesz ponowić i kliknij “Ponowne zamówienie”. Następnie przejdź do kasy i dokonaj finalizacji zakupu.
Koszty dostawy to 25 PLN
Czas dosawy to ok. 5 dni roboczych
Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz na stronie przewoznika.
Tak w razie odbioru osobistego prosimy zaznaczyć taką opcję. Odbiór osobisty w naszej firmie w Wolsztynie na ulicy Przemysłowej 5.
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – wyjaśnimy sytuację.
Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.
Płatności i reklamacje
a. płatność przelewem on-line (Przelewy24).
b. płatność przelewem tradycyjnym;
Tak, wszystkie objęte są roczna gwarancja.
Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji dostępną tutaj.
Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii lub wysyłając wiadomość e-mail na adres. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu i powiadomienie Klienta sklep illuminart.pl ma 14 dni.
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie moga na bieżąco śledzić status zwrotu po zalogowaniu się na swoje konto.
Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ta sytuację.
Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem RapidSSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Skontaktuj się z nami.